При складанні договору ми присвоюємо клієнту унікальний пароль доступу до реєстру.
Це дає йому можливість самостійно слідкувати за ходом його справи.

Вхід до реєстру

Номер договору

Пароль

Ми завжди готові відповісти на Ваші питання

Відправте нам своє запитання

Ваше им'я (нік):

Запитання:
(1000 символів)

Ваші запитання та наші відповіді дивимось ТУТ
Наші сайти:
Адвокат Захистимо!

вул. Хрещатик, 34, офіс 430, м.Київ, 01001
тел.: 050 03 01 333, 096 03 01 333

Оберіть мову сайта: Рус | Укр

Письмова форма звернення

При будь-якому зверненні особи до підприємства, установи, організації, та власне й до фізичної особи, необхідно пам’ятати, що звернення, заява, прохання, повинне подаватись в письмовому вигляді. Письмова форма звернення одразу надає Вам певні привілеї, а саме:

По-перше, на письмову відповідь, підприємство, установа, організація зобов’язана відповісти письмово, оскільки всі запити, заяви чи звернення у відповідному порядку реєструється у журналі вхідної кореспонденції органу до якого ви звертаєтесь.

По-друге, письмова відповідь, нехай і з відмовою, завжди буде підставою для оскарження цього рішення чи звернення на підставі даної відповіді до суду чи вищестояшого органу, прикріпивши зазначену відповідь до матеріалів справи;

По-третє, працівники, які безпідставно в більшості випадків відмовляють громадянам на усні звернення чи заяви, у випадку письмового звернення повинні нехай і негативну відповідь повинні обґрунтовувати нормативно правовими актами, оскільки відповідь також фіксується в журналі вихідної кореспонденції органу до якого ви звернулись.

Отож пам’ятайте, що письмово оформлена відповідь, нехай негативна для Вас, набагато цінніша ніж усне „задоволення” Вашого прохання.

При копіюванні материалів сайту пряме посилання на сайт обов'язкове!